söndag, september 13, 2009

Lilla krog igår som jag skrev i förra inlägget.. Det blev över förväntningarna, skit kul verkligen! Trodde det skulle vara helt dött där inne, men fram på småtimmarna började krogen fyllas med fulla och glada människor. Det var kareoke ( inte för vår del ) men för många andras, det blev vin och breezer, det blev mycket skratt, och en toppen kväll tillsammans med min baby. :) Tråkigt att det stängde redan vid ett, men egentligen var det nog till vår fördel.. Vi vinglade ut påväg till bussen och mådde sådär på resan hem..

Idag känns det som om eftermiddagen kommer bli en aning stressig..
Jag och sambo ska iväg och gratulera Emil som fyller arton imorgon men firas idag.
Sen ringde pappa och påminnde mig om att farfar visst fyller 65 idag, så då måste vi upp dit också. :) Oh så frågade Emma om jag och Albin ville med på bio i Eskilstuna ikväll, och det lät lockande så vi får se om det hinns med...

Tänkte bara länka min goda vän Emma som ett tack för att du ställde upp att köra in oss igår, du är så söt vännen!
Kolla in hennes blogg, du kommer tycka om den, tro mig!
http://capisce.blogg.se/

- Bilder kommer såsmåning om. :)

Love,

2 kommentarer: