måndag, september 21, 2009

Dagen har sett ut som alla andra dagar.. :) Jag har vart i skolan och pluggat om revolutioner och mytologier.. Ja ni kanske förstår att det inte har varit super kul! Men efter ont kommer gott.. Efter skolan gick jag och tog en mjukglass med Ulrika, och efter det bestämde jag med min vän Angelica att vi skulle åka över till dom, så medans killarna var hemma med lilla Ville så passade jag och Annie på att gå ner till Lager 157 och kika lite, men som alltid annars så blir det mer än att bara titta. Kom därifrån med ett par jeans, två par örhängen i höstens fina färger, och ett armband. :) Vi gick vidare mot konsum för att handla fika, jag skulle tydligen välja för det var födelsedags fika för mig, gullpluttar! Så det blev Ballerina med nougat såklart. Väl hemma igen fikade vi, sen har vi bara setat framför tv:n och pratat hela kvällen, mycket sjuka samtalsänmen och mycket skratt.. Jag trivs i detta sällskap! <3

Nu ligger jag i sängen med älskling, ska sova när som helst.. Imorgon ringer klockan igen och jag hoppas att morgondagen blir lika bra som denna dag, mitt liv leker just nu. :)

Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar