torsdag, november 04, 2010

jag lever fortfarande.

Jag har inte skrivit här efter att jag kom hem från Ullared!
Tänkte bara uppdatara lite snabbt här innan jag ska lägga mig i ett bad efter allt städande och ommöblerande idag! Resan till Ullared blev så kul. Bilturen dit gick bra, stugan var superfin, och man hitta massor med fynd, och superbra julklappar till allt gott folk.! Det var enormt stort och jag älskade det, som ett stort Rusta! Och vem gillar inte Rusta? Det enda negativa var alla männsikor, det var smockat! Kö in. . Kö inne i affären. . Kö till kassorna. . Kö överallt.! Det var det enda jobbiga.! Vi var där både dagen vi kom dit, och även dagen efter (hemresedagen). Gick även i alla Outlet runt om Gekås. Hittade julklappar där med.!

När jag kom hem var jag väldigt trött, så orkade inte laga någon middag! Turan på min sida, svärmor bjöd på mat! Så jag bar upp alla de x antal påsarna med hjälp av A! Och sedan åkte vi ut till Skebokvarn!

Igår var också en slapp dag! Jag åkte med svärmor och Albins bror in till Eskilstuna, hade det trevligt & lunchade på Kinarestaurangen! Därefter var jag bara hemma hela kvällen ihop med A! Vi badade, kollade på tv, pratade om framtiden, pratade om jobb, och han gjorde supergoda pannkakor till mig.! Som ni förstår var kvällen maxad.!

Nu ska jag lägga mig i ett härligt bad idag igen!
Under eftermiddagen kommer lite bilder med vissa saker jag inhandlade på Ullared. Men långt ifrån allt, och inga julklappar heller.! Man vet inte vilka som är här inne och kikar då och då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar