söndag, november 07, 2010

Söndags kväll.

Nu har jag precis kommit hem, dagen har varit så skön.! Jag kände av lite från gårdagen/natten imorse när jag vaknade. Så hela förmiddagen spenderades i soffan, jag i ena och A i den andra framför AnimalPlanet.. Emil kom över och hjälpte mig med min dator som gav upp igår =/ . . Jag ledsen i ögat ringde Emil, och han kom som sagt över och nu är det liv i den igen! Med finfina uppdateringar, tack!

Klockan 16 skulle vi över till svärmor, och sedan dess har vi vart där! Vi har även hunnit med att beställa mer Aloe Vera dunkar, det var välbehövligt. Dom vi har är snart slut, så 5 dunkar blev det + en tandkräm, 1548 kr!

Dessa två smaker/sorter, 3 av Orginalet (min favorit) & 2 av Berry Nectar som också är helt ok!..


Nu blir det massa mys i soffan med mina favoriter. Tända ljus och gosiga filtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar