fredag, november 26, 2010

,

En sak som jag kan irritera mig på är när man är och köper presenter/julklappar, (i detta fall, julklapp) är att expediten oftast slår in gåvorna så j*vla fult.! Ofta när expediten frågar mig om det är en present och om hon/han ska slå in den, tackar jag trevligt, nej!. Men denna gång hann jag inte säga "nej tack" innan kvinnan var i full gång med att slå in smycket som jag köpte.! Och när jag går därifrån suckar jag för mig själv och går sedan in på Gallerix för att köpa mig en fin guldig påse, som jag sedan (när jag kommer hem) lägger i asken m. smycket i! Och hennes jobb med paketet är förgäves. ! Har tyvär ingen bild på det som hon slog in, men det var ett fult ljusblått papper med några fula moderna tomtar på, och snöret klistar dom dit med en klisterlapp med butikens namn på för att göra lite extra reklam, suck!
Står man i en sådan butik eller vilken butik som helst borde man få gå en kurs i "paketinslagning".

/ väl valda ord från surkärringen som hellre slår in klapparna själv.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar