tisdag, november 16, 2010

Grattis pappa ♥

Nu kom vi ganska nyligen hem ifrån pappa & all släkt som var där och firade honom! Som ni vet, så fick jag ju inte paketet idag heller.! Så fick ju tala om för kära far hur det hade blivit och att jag ringt och sällt ut dom, vilket han tyckte var bra! Han sa även att jag skulle kräva, att slippa betala frakten för detta.! Var även två till (vänner till mor&far) som var lagom arga på Schenker, så jag var inte ensam om att tycka illa om dom!
Så jag får åka över till pappa imorgon igen och lämna över min gåva då!. Ska även med mamma till Västerås imorgon, vi ska tjuvkika på vårkollektionen av klädmärket som mamma säljer i sin affär. Ska bli så otroligt kul, var nere i affären idag, jag + alla andra kvinnor som var där! Det finns så otroligt mycket fint.! Så kan inte tänka mig att vårkollektionen skulle vara annat!

Innan pappafirandet var Mary&Linnea här på en fika! Mycket trevligt, tack kära ni!.

Nu ska jag skicka in Oriflamebeställningen! Sedan bara tokmysa med min underbara sambo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar