måndag, november 22, 2010

,

Strax innan A kom hem från jobbet började jag med maten!. Det blev hemmagjorda hamburgare m. bröd. Därefter fram till nu har jag storstädat köket, skinande rent! Plockat lite runt om i lägenheten osv. Bebisarna har fått helt nydiskade matskålar och även lite godis såhär på kvällen! Just nu väntar jag på att första lagret målarfärg ska torka.! Jag håller på att måla en trästol vit, som tidigare var ljusblå med lite rosa målarfärg här och där, skitful alltså!!. (hittade den på svärmors vind, när vi rensade där i helgen).
Men när jag är klar blir den nog superfin och praktisk att ha stå i hallen!.
börjar lite smått med att fixa lite fint till jul . .
hallen. .

måleriet. .


mysigt med tända ljus. .
katt & en liten del av köket. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar