fredag, november 05, 2010

jag längtar efter kattbebisar..

En riktig latdag har jag haft! Bara varit hemma och myst. Legat framför tvn och kollat på AnimalPlanet, och blivit lika frustrerad som i vanliga fall, att man kan behandla djur så illa är ju för mig vansinnigt. ! Skönt att dom får sina straff, även fast dom skulle kunna vara mycket hårdare!!

När A kom hem åkte vi till svärmor, var där ett tag! Hon spydde ur sig lite saker som jag såklart lyssnade på och kom med så goda råd jag kunde!

När jag satt där skrev älskade mamma ett meddelande "det var länge sedans vi sågs snuttan" jag svarade att vi fick planera in en dejt snarast och att jag eventuellt kunde komma över under kvällen.! Fick till svar; " Ja känn ingen stress bara, jag vet ju att du finns iallfall, kramis!"

Men jag bestämde mig iallfall för att åka över och spendera kvällen ihop med mor&far! Det var supertrevligt som vanligt¨. Jag spanade även in Limones blivande man? partner? pappa till hennes barn? etc.. Han är ju såå enormt fin, och jag skulle kunna ta med han hem om jag nu fick! Men det behöver gå några månader till innan dom får träffas och ha det trevligt.!! ;)


Min fina kommer bli en sådan fin mamma, för att inte tala om hur fina ungarna kommer att bli. Både till utseendet och till temperamentet!.



godkväll, ska lägga mig i soffan med en varm kopp te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar