söndag, november 14, 2010

Grattis pappa på farsdag ♥

I fredags blev vi bjudna på mat av svärfar & bm! Vi åt på Lilla krog, och därefter fikade vi hemma hos dom. Med glass och chokladpuddning, mumma! När vi kom hem, (vilket blev rätt sent) slocknade jag direkt!.

Lördagen tillbringades hemma hos mamma, i affären.! Jag ska stå där på Lördag, så behövde se över lite saker där, så jag är med i matchen!. Hittade även en klänning i butiken, me like! Den fanns dock inte i min storlek så mamma beställde den, den kommer i veckan! Medans jag var hos mor, så var A iväg och köpte en till bil!. Nu har vi 3 volvo bilar, så man kan allt välja och vraka när man ska någonstans!
Klockan 16 åkte jag med svärmor till Ikea, köpte endast lite småplock som ljus, badrumsmatta, kattleksak osv. Kom billigt undan till skillnad från alla de andra gångerna som vi tagit en spontantripp till "de andra hemmet".

När jag kom hem blev det pizza, och en sväng till mormor.! Stannade där till kl 22 tror jag, superkul som vanligt..

Imorse vaknade jag tidigt, dock inte lika tidigt som min kära sambo (morgonmänniska som han är). Åt frukost och ganska snart därefter kom Mika&Ville över på kaffe & bulle. Kul med besök. . Sedan blev det mat hemma hos svärmor, super gott.! Hon bjöd på lax.. Och sedan blev det en sväng till Katrineholm för att gratulera svärfar på farsdag! Och slutligen hem till min kära far, där blev det hockeytittande och bullfika ;). Nu är vi hemma, och skrattade nyss åt hur mycket vi far runt hit och dit hela tiden! Skärpning på oss ;)

1 kommentar:

  1. Halloj! :) Det blev grymt gott, första ggn jag gjorde själv. Men först kokade jag potatisen i 10 minuter bara så den skulle bli lite mjuk men ändå inte så kokt så att den inte skulle gå att skära.. Blir ju lätt smulor då. Sen lät jag den kallna, och skar den, kyckling, korv (ville ha köttbullar i också, men hade tyvärr inga hemma) och så lök förstås. Själva såsen hade jag tänkt göra egen den med med grädde, sky från kycklingen och kinesisk soja men klockan tickade iväg så jag tog Knorrs grädsås och hällde över! :) Helgen har varit kanon, hoppas din varit likaså! Kramisar

    SvaraRadera