tisdag, november 09, 2010

ett sista inlägg idag..

Jag och Emma åkte som sagt över till Bie, till Anna! Blev kvar där rätt länge, och det var supertrevligt.! Anna bjöd på gott hemmabakat fikabröd.! Och klockan 16.30 åkte vi mot Flen igen! Följde med Emma hem, där Åsa gjorde en snögubbe, vid namn Kaj!. Vi andra gick in i värmen och hade det skönt! Jag sålde lite Oriflame till Mamma Andersson! Sedan hämtade A upp mig, vi åkte till Ica och hämtade ut Partylite produkterna som hade kommit.! En glad jag! Därefter blev det korv med bröd här hemma.! Och sortering av alla ljusen!

Nu ligger A i soffan och sover, han somnade medans jag pratade med Astrid i telefonen!. Så jag ska göra mig i ordning för sängen jag med.! .
Det var lite partylite kartonger som jag fick sortera..

En av "ljuslyktorna" som jag beställde. . Den andra. . Snö, snö, snö..

2 kommentarer:

  1. Jättefina ljuslyktor du fick tag på :) Tack för besöket. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jätte trevligt att prata med dig här om dagen! :) Hoppas att vi ses snart!
    Kram!

    SvaraRadera