lördag, november 27, 2010

,

Idag har det gått i ett heeela tiden!. Och jag har varit lagom stressad. . Jag började morgonen med att ta av soffan sin klädsel och sedan ned i tvättstugan för att tvätta den, därefter åkte jag iväg till mammas affär (skulle stå där från 10-12, medans mamma stod på julmarknaden) när hon kom hem kl tolv stannade jag kvar till kl 14 då hon skulle ned dit igen för att hjälpa till att "stänga". Gick ett varv runt alla stånden, och lyssnade på ett band som spelade där! Gick hem till mig ihop med bror, och väl hemma kommer jag på att jag glömt bilen på konsumparkeringen, då är man sisådär lagom stressad.! Kommer hem, hänger tvätt och sätter igång två maskiner till, åker iväg med Julia till Malmköping. Kommer hem igen där bror väntar på mig, tar med honom upp på Ica, storhandlar och kör sedan hem honom till mor&far, han packar sin väska och följer sedan med hem igen och jag går ned i tvättstugan och hänger den färdiga tvätten och sätter igång 2 maskiner till, (berg med tvätt idag). Börjar sedan med maten, tacos.! Ringer hem A så han kan äta ihop med mig och bror.!
Efter maten åker bror till Katrineholm och jag började med det jag älskar, just det! JULPYSSEL!. Har gjort en fin julgrupp & en adventsljusstake.! Satt upp julstjärnor i alla 3 fönster i vardagsrummet! . Besökte sedan tvättstugan än en gång, och nu är sista maskinen igång.! Passade på att hämta upp lite julsaker från förrådet också.! Ställde mig och strök gardiner som skulle upp i sovrummet, bytte dom! Hängde upp stjärna och ställde dit en adventsljusstake! Och nu har jag precis diskat! Och nu sitter jag här och har kommit ned i varv, jag som skulle baka lussebullar också =/ . . . Men det får allt bli imorgon, idag orkar jag inte.!

Snart ska jag ned i tvättstugan igen, därefter bara gå och mysa och pyssla lite till här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar