tisdag, november 16, 2010

arg som ett bi . !!

Jag sitter och är så förbannad så det brinner i skallen på mig.!
I Onsdags kväll skickade jag efter x antal grejer från en hemsida.! Som jag ville ha till söndagen! Jag förstod att det var kort om tid så jag valde snabb frakt. . (läs; av anledningen att det var brottom för att jag ville ha det innan helgen) och skulle då med den snabba frakten få det på fredagen. . Kom det då? NEJ.! Och det skulle bli en farsdag present, men det sket sig ju då! Den andra saken i paketet ville jag ha till idag, för idag fyller älskade pappa år, och i pakatet som jag skickat efter ligger även hans present!! Så igår kväll gick jag in till Ok/Q8 och frågade efter det, om det hade kommit även fast jag inte fått en sms avi. Dom letade på sitt lager och kollade i listorna, och såg då att det skulle kommit i fredags, men inte gjort det! Likaså då, (igår måndags) det skulle ha kommit men var inte med då heller.! Jag arg som ett bi gasade hem och letade reda på schenkers telefonnummer.! Och har nu setat i kö i x antal minuter, och fått till svar av dessa dumma * * * * att paketet kommer IMORGON!!!! För att det hade skickats med fel biljävel! Så jag får helt enkelt gå hem till pappa idag och säga att hans present inte kommer förrän imorgon, hur jävla kul är det?! Och dessutom betalade jag extra för just den snabba frakten . Jag är så arg. . Nu har jag fått skriva av mig lite, puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar