onsdag, augusti 11, 2010

Sitter med huvudvärk och en kopp kaffe..

Så börjar denna dag lida mot sitt slut! Jag har hunnit med att åka till Norrköping, för att lämpa av Daniel och hans killkompisar på Busfabriken! Och medans dom var där gick jag och svärmor på stan! Jag inhandlade ingenting på hela dagen, förrän vi kom till sista affären, godisfabriken.. Då gjorde jag ett riktigt bra kap! 4 kilo "sjöfrukter" för endast 50 kr! (andra sortering, pga "värmeutsatta" med andra ord, lite "vitare" än vanliga. Men precis lika goda. Helt otroligt! :) Godisråtta som jag är!
Köpte även en kartong till kära pappa som också , liksom jag är godisråtta, och framförallt föredrar choklad! Men den får han inte förrän imorgonkväll! För idag var han och mamma ute och åt i Eskisltuna, gos!

Nu kom jag nyligen hem från jobbet, sitter med huvudvärk och en kopp kaffe! Har även gjort en smarrig matlåda till min man, vilket jag såg att han inte hunnit göra själv!

Nu blir det tv, i väntan på att A kommer hem, då blir det till att dela på en melon! :)

Dagens klädval..
4 kilo sjöfrukter..
Gottigottgott..
Inte bara matte & husse som gillar melon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar