söndag, augusti 22, 2010

jobbet gjorde dagen!

Idag har det varit världens segaste söndag, tills jobbet började.! Och då var det roligare än roligast, tro det eller ej!

Jag kom till jobbet kl 16, och visste redan igår att jag skulle jobba ihop med Azra! Vilket vi har gjort ikväll & jag säger då det, roligare har jag nog aldrig haft på jobbtid, tack du för att du gjorde kvällen!

Imorgon skulle jag vara ledig, men så blev det ej! Azra hade en tid som hon helst ville bli av med, så jag tog den av henne, slutade med att båda blev nöjda, jag som ville ha jobb fick det & hon som blev av med sitt pass.

Innan jobbet var jag över till mormor en snabbis, lämnade Oriflameprodukter och pratade spöken! : ) Tack för den lilla stunden det blev, alltid lika kul att komma över till dig mormor!

Nu ska det klippas klor här hemma, och eventuellt måla min egna!

1 kommentar:

  1. Har äntligen fått lite tid över till att gå in och läsa din blogg x antal inlägg tillbaka. Älskar den bara ännu mer, du e så mysig! :) Kram

    SvaraRadera