onsdag, augusti 18, 2010

jobb. . .

Sitter på jobbet och är klar för kvällen, väntar alltså bara på att få gå hem! Slutar halv nio.! Kanske eventuellt kan smita en aning tidigare!

Jobbkvällen har varit ganska stressig tills nu, då blev det coollugnt istället. Finns inget mittemellan =/

Den har bjudit på många larm, en bilkrock (jag är fortfarande lite chockad) dock inte jag som körde, då hade det vart ännu värre. Jag skulle förmodligen inte sätta mig bakom ratten igen då. Så med det, mycket pappersskrivande & massa annat knas. Tur att min älskade Madeleine lärde mig hur man fyllde i en sådan lapp (om man krockat, och något fordon skadats osv, på "måndags teorilektionerna" då jag fortfarande pluggade till körkort.! Det kom till användning idag, då grabbsen inte kunde så mycket av det!

Nu ska jag attestera mina jobb och sedan bara sitta och vänta på att få gå hem, och umgås med min underbara Emmmmaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar