lördag, augusti 21, 2010

hos mor&far..

Gårkvällen blev en väldigt lugn och skön stund hemma hos mor&far!
Jag och A beställde mat från thairesataurangen och tog med maten hem till mam&pap, kommer dit och hon frågar glatt om vi vill ha tacos, typiskt! Men men, sätter oss ned ihop med dom och bror och äter.. Det smakade som vanligt sådär suuupergott. Sen blev vi kvar där hela kvällen till dryga tolvslaget. i mammas affär, (jag & mamma provade kläder) - framför tvn - med god dryck och trevliga samtalsämnen!.. u n d e r b a r t .

Därefter kom vi hem, jag bäddade rent & vi somnade gott!
Imorse vaknade jag av att A åkte iväg, han och Dennis skulle köra till tippen nu på morgonen, därefter köra cross. Så idag ses vi inte det minsta på hela dagen.
Eftersom att jag börjar jobba kl 16.. : )

Pusss, ska upp på Ica och handla strax, kylen ekar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar