måndag, augusti 16, 2010

Helgen i all ära..

Nu är helgen över och det känns ju inte jätte kul! Jobbar hela denna veckan & helgen som kommer..

Därför kände jag att jag behövde ta vara på denna helg, vilket jag gjort med storm!

Fredagen började med jobb på morgonen & sedan under eftermiddagen bestämde jag träff med min fru, angelica! Jag åkte över till henne med en box rosé.. Och kvällen var så extremt kul! Inte haft sådär obeskrivligt roligt på länge! Vi satt på balkongen från att jag kom till att jag åkte hem! Vädret var ju kanon! Så kvällen bestod utav, prat, skratt, x antal glas vin, x antal cider & x antal likör 43 m. mjölk. Och jag lovar er, det kändes i huvudet dagen efter! Jag gick hela Lördagen med en grym huvudvärk!

På natten när jag kom hem och la mig i sängen, då huvudet snurrade som någon häftig karusell på Grönalund, skicka mamma meddelande.! Hon hade också tagit av det goda!

Mor - pappa & jag här just pissat på trotoaren! Mogen, asgarv!
Jag - hahaha, jag med! Och nu snurrar huvudet som en karusell! Jösses.
Mor - ja det gör det, är boxen ton eller?
Jag - ja det är den, och sedan bjöd a&m på massa cider och likör 43. Gratis är tydligen gott.
Mor - ja det var gratis här med, och det kanske man får betala med imorgon.
Jag - ja mycket möjligt.
Mor - är du hemma?
Jag - ja det är jag, kom nyss hem. Ligger i sängen och funderar på om jag ska ta några glas vatten. Men det lär ändå inte hjälpa till morgondagen. Som man raggar får man ligga.. :P
Mor - sov gott!

Kvällen med min fru, får 10/10 vinglas.!

Lördagen..
Jag åkte med huvudvärk hem till mamma för att vila, lånade min kära broders säng och slockande där i någon timme..
Därefter åkte jag även med huvudvärk till Eskilstuna, för att ha en "återställarkväll". Ihop med Linnea & Emma. Min älskade mor körde mig dit efter lite tragedier, tack underbara du!
Även denna kvällen blev lyckad, men den nådde ändå inte upp till Lördagens nivå! Vi var och kollade/lyssnade på Nationalteatern, Kalle Baah & något mer! Var inne ett tag på Harrys och dansade. & hade det trevligt i en park med massa ölspel & kuliga ramsor! Träffade massa trevligt flensfolk och massa trevliga prickar från Eskilstuna. Helgen har varit maxad.!

Innan jag tog mig hem till mor på Lördagen, hade vi dessutom (läs: albin, eftersom jag låg) visning på lägenheten! Tjejen som var här och kollade ville ha den! Så A har pratat med Flensbostad idag och dom skulle ta något beslut imorgon om hon skulle ta den eller inte, därefter får vi reda på om vi kan flytta tidigare eller inte.. - hoppas.

Söndagen som ni kanske försår var extremt slapp.. Låg hemma i sängen ihop m. älskade bra lääänge, beställde thaimat, som smakade väldigt bra! Och hann även med en handling.! Bra avslut på den törstiga helgen!

Bilder från helgen kommer ikväll.!

puss..

1 kommentar:

  1. Tack så mycket :) Vi är jättenöjda.
    SJÄLVKLART att du får länka till min blogg :) Ska lägga dit dig med (egentligen för länge sedan) men har inte kommit till skott än, nu är det ett bra läge att göra de :)
    Kramar

    SvaraRadera