söndag, augusti 08, 2010

bästa mormor.!

Ja, hon är verkligen det! Jag åkte över till henne efter middagen här hemma.. Under tiden jag var där hann vi med att; snacka skit, kolla på tv, måla naglarna, kolla i Oriflamekatalogen, sitta vid internet, och ta lite kort med webbcamen ;) Jag ville knappt åka hem därifrån, hade kunnat krypa ned i sängen ihop med henne.. Hon är såå bra.
Men var tvungen att dra mig strax innan kl nio så vi hann in och handla. Därefter tog vi en sväng förbi mamma för att hon också skulle få kolla i katalogen och såklart för att bara träffas, för det har vi inte gjort så mycket nu när jag jobbat hela veckan! Blev inte mycket nu heller, men bestämde att vi även skulle ses imorgon.. Hon, jag & pappa! :) Så så blir det..

Ska tillbaka till mormor någon gång i veckan för att hämta hem de två tröjorna jag lämnade hos henne, hon skulle fixa det där med nål och tråd.. :) Tack snälla du..

Nu ska jag umgås med min man och mina gummor, & äta det bästa som finns, melon!

Puss och godkväll..

2 kommentarer:

  1. kan inte du ja o åsa åka då?! :D fett kuuul! :D

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska jag verkligen göra! <3 / åsa

    SvaraRadera