lördag, augusti 07, 2010

hejhopp..

Har jobbat "delad tur" idag! Även fast det är det tråkiaste passet så har der gått bra! Jag var väldigt trött imorse. Förmodligen för att det blev rätt sent hemma hos svärfar m. sambo igårkväll.. Men som vanligt är det så supertrevligt där så man vill lixom inte dra sig hemåt. Vi var hemma vid 01.00. Slutade jobbet 21.15 idag, men var klar med alla jobben redan klockan 20.00 så den tråkiga dötiden där emellan beställde jag massa fint från Partylite för dryga 900 kr.. Det blir fiiint i höstmörkret som närmar sig mer och mer..

När jag kom hem ville jag till Katrineholm, så försökte fixa någon som kunde köra mig, vilket inte var det allra lättaste.. Så efter ett tag satt jag och tyckte synd om mig själv här hemma.. Nu gör jag inte det längre. Pratade nyss med Christoffer. Medans jag låg i en varm säng med mina två flickor. Var han påväg hem från Kungsan med mat, gåendes! För att bilen lagt av.. Jag har det nog rätt bra iallfall!

Godnatt! Jobb imorgon 7-16..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar