lördag, augusti 28, 2010

äntligen lite bilder i inlägget..

Hoho..
Lördag idag och det betyder kräftskiva.. Ska bli sådär jätte kul, hemma hos mor&far med släkten!

Gårdagen hade inte kunnat bli mer lyckad, vi åt på rastaurangen Akropolis och avslutade med cider och öl på Grappa.. Kvällen får lätt 10/10 vinglas.! När jag kom hem var jag grymt trött så jag slocknade ganska fort!

Vaknade kl 12 imorse, och har hunnit med en storhandling på Ica, ett besök hos svärmor och nu ska jag strax göra salladen till ikväll..


Dessa två saker köpte jag hos mamma igår;

Hos mor&far..
Moddis på trappan.. medans..

denna fina står 5 meter ifrån honom..

I Eskilstuna..
Fina åsa.
Jag.
Systrarna.
Jag.

(igår fick mitt absoluta älsklingsplagg åka på för första gången i år, skinnisen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar