tisdag, augusti 24, 2010

heheheeej.

Vaknade som vanligt, seeent! Och sitter nu vid datorn.. Klickade precis hem lite saker från internet, lite saker till badrummet, det blivande! Som ska bli mycket finare än det nuvarande! Grämer mig lite över att precis när jag hade klickat på klar så går jag in på min mail för att se om en emailbekräftelse har kommit, vilket det hade! Och då ser jag ett mail från hm.se där det står att det är clubdag den 25/8 och 10 % rabatt då, suuuuck! Men men, det var inte så många kronor det gällde, men ändå lite irriterande.

Ringde nyligen mormor också, för att se om hon var sugen på att ta en fika.. Men hon skulle iväg och bowla, så det gick inte att jag kom över idag. =/

Dessutom ringde jobbet idag!
Frågade om jag kunde jobba imorgon 7-16 & på torsdag 7-13.30. Och självklart kan jag det!

Nu ska jag hitta på något annat än att sitta här.. Ha en bra dag alla ni fina..

1 kommentar:

  1. Haha, söting. tänkte skriva i lägget att ja saknade dig! Tänkte ringa o fråga om du ville ses igår men jag somnade :p ska vi ses nått i helgen? typ ut och käka eller nått?

    SvaraRadera