tisdag, augusti 17, 2010

sista för kvällen. :)

Nu har jag redan skrivit 3 inlägg på ca timmen, detta blir det fjärde. Och förmodligen det sista för denna dag!
Jag har vart hemma hos mamma&pappa under kvällen, pratat om livet och då & då kikat lite på Allsång på skansen.. När jag precis skulle åka därifrån står jag med dörren öppen i ca 30 sek för att säga hej då och så. Då jag ser att en padda hoppar runt i hallen, den tog sig allt in fort. Och jag fick ett sånt där panik skrik, (läs: fobi för paddor) bad pappa att ta ut den, men då var syster först på plats för att förflytta den ut i det fria igen, att hon vågar!
Får rysningar av att bara kollar på bilden, fy!
Nu melon och tv, för att hinna få lite andra intryck inna jag ska skalla kudden, så det inte slutar med mardröm om sådanna på bilden här nedanför..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar