söndag, augusti 08, 2010

mina flickor.. : )

Hemma för tillfället..
Gosar med mina tjejer, som verkligen behövs! Känns som om jag inte haft den tid jag vill ha för dom denna vecka, då jag jobbat 43 h.. Så nu har vi haft bus stund här hemma. Det uppskattades! A är påväg hem från sitt crossåkande. Och ringde nyss för att fråga vad jag ville ha för pizza, dessutom frågade han om vi skulle på bio. Men det får allt bli en annan dag.!
Ikväll ska jag handla, över till mormor med Oriflame produkter och 2 tröjor som behövs sys några stygn på! Därefter hem till mamma, med aktuella Oriflamekatalogen! Hon skrev sms här om dagen om att hon behövde en del nytt. Och i den aktuella katalogen är det massor av rea, så det var ju bra tid för det :)

Nu ska jag duka fram för middagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar