torsdag, augusti 12, 2010

Jobb & liiiten hund!

Sitter på jobbet och har ingenting att göra, är klar för kvällen! Hela jobbdagen idag har varit superlugn! Inte varje dag det är så inte, så det har vart uppskattat! Jag slutar om en kvart! 20.00! Då ska jag hem till mor & far! Dom har varit på Ikea idag, och då bad jag dom köpa sittdynor till mina köksstolar.. Underbart att dom hittade exakt sådanna jag ville ha! Dessutom ska pappa få sin choklad. :)

Och annars då!
Jo jag har blivit rejält sugen på att skaffa en liten chihuahua.. Har varit ute på blocket och kolla x antal gånger nu! Men inte hittat något intressant! Och nu så ser jag att Amanda har "bytt profilbild" på facebook. Och i hennes knä sitter en liiiiten sådan bebis.! Nu har jag skrivit lite med henne och då visar det sig att hennes moster har 4 stycken små! Så nu har jag fått nummer och så till "mostern" Spännande, nu ska jag hem och prata med min käära sambo! Men han kommer gillar´t.! :)

PUSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar