söndag, mars 28, 2010

tack alla ni!

Fredag:
Jag åkte med Emma och Åsa till Katrineholm, kikade i lite affärer. Besökte bolaget och fikade på Sultans. Myspys! När vi kom tillbaka hem till Flen gick jag tillsammans med Astrid och solade. Och kl 19 tog vi tåget till Eskilstuna. Hon, jag och Julia. Frida hämtade upp oss på Stationen, sen bar det av hem till henne för förfest. Och kvällen avslutades efter mycket om och men på Raw. Trevligt trevligt.

Lördag:
Jag, A, hans pappa och sambo åkte till Trosa för att hälsa på Albins farfar och fru. Blev bjudna på våfflor, mumma! Och efter några timmar begav vi oss hem igen. Och denna kväll avslutades med två underbara par hemma hos Anglica och Mika.! Det blev musik, snack, med andra ord, charader och en del alkohol. Kvällen får lätt 10/10.

Idag:
Har jag fortfarande inte tagit mig ut, vi har plockat här hemma mellan turerna ned till tvättstugan. Och nu är det bara en maskin kvar, sen ska vi ta en promenad och källsortera, utan snack denna gång faktiskt. ;) Kvällen kommer som vanligt avslutas med bingolottsspelande med A & M. Hos dom denna gång.!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar