torsdag, mars 25, 2010

mysig torsdag.

Hemma igen, med huvudvärk. Vilket inte är så kul, men turen till Katrineholm med syster var super trevlig. Jag tycker om att få kvalitetstid med henne. Hon är en helt annan människa när man umgås med henne själv.! Så vi kom därifrån glada och lite fattigare, men inte mycket! Vi höll i pengarna bra! Hon köpte ett par tygskor och jag kom hem med en vit t-shirt, en svart kjol och ett par svarta treggings. Supersnyggt allting.
Vi tog Mc drive på hemvägen, men jag åt min sallad när vi kom hem istället, lättare och lugnare! Nu har vi precis kommit från Ica, och kylen är full igen. Så skönt att ha allt man vill innan helgen kommer.

Nu ska jag umgås med min man, och smaska minsta vindruvorna jag någonsin sett. Super söta, knappt så man vill äta dom (a).

Sen ett tack till kära mamma för kissematen som jag fick idag, rara du <3

Försökte ta en bild på inköpen, men misslyckades. Så det är inte värt att lägga upp!
Ha en underbar torsdags kväll allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar