måndag, mars 01, 2010

bla bla blaaa..

Igår;
Jag hann med det mesta på min "att göra lista"..
- handla
- källsortera
- massage
- bakade/gjorde cornflakes toppar.. mmm!
+ massa annat nödvändigt. Som att betala räkningar och städade..
På kvällen åkte vi över till svärmor.. Myste med semla och så. Gott och väldigt trevligt!

Idag har jag också hunnit med en del..
- körlektion
- möte 1
- möte 2
- skolan
Därefter umgicks jag med Ulrika och Julia, vi skulle äta middag ihop. Thaimat hade vi planerat, men när vi kommer dit ser vi att dom stängde 14.30? suck! Så det blev en kycklingsallad på Venezia istället. Och resten av eftermiddagen & kvällen har spenderats med dom. Kom hem kl 22 och satte mig för att kolla på en film; arbetarnas hälleforsnäs. Svartvitt och inspelad för väldigt länge sen. (svenska uppgift, jag lånade hem filmen för att kolla i lugn och ro). Och nu ligger jag här i sängen och ville bara dela med mig av lite information om vad mina dagar gått ut på. :)
Nu ska jag sooova. En dag imorgon också, och jag är inte piggaste filuren på morgonen.. Så godnatt alla rara!

1 kommentar: