tisdag, mars 09, 2010

måndag & tisdag!

Gårdagen, måndag! Var helt superbra..

Jag och Emma gick och matade änderna, dom var ett x-antal som ville ha våra smaskigheter som vi hade med oss. Därefter åkte vi till lager 157. Jag hittade en skjorta (från killavdelningen) & ett par örhängen. Med summa på 94 kr. Då mår man bra, billigt! Sen åkte vi vidare hem till mig, jag bjöd på tårta till flickorna som jag och A hade gjort dagen innan. Grattis än en gång, och hoppas tårtan och biobiljetterna var bra! Och under eftermiddagen blev det snabbt&gott med Emma, Åsa & Veronica, mycket onyttigheter denna måndag. Efter maten brummade vi hem till Veronicas mamma, vars hund har fått hundvalpar, och dom var ju sådär galet söta. :) Gooos!



Kvällen spenderades i hälleforsnäs med Angelica, Mika & Ville. Super trevligt var det, fanns en del att prata om så vi blev kvar där ganska länge. ( tack för att du finns angelica ) <3



Nu kom jag nyss från skolan, och ska börja med maten nu. Spagetti och köttförssås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar