fredag, mars 05, 2010

här igen!

Väldigt dålig uppdatering och vädligt dåliga (ej intressesanta eller roliga inlägg) på senaste tiden. Sorry! Jag har inte haft tid, lust eller ork att sätta mig och skriva här. Det har vart fullt upp med möten, läkare, praktik, skola, körkorts grejer osv. Och tiden som blir över efter detta vill jag ägna till sambo, familj & vänner.! Men nu är jag här iallfall!
Jag kom ganska nyligen från praktiken. Mötte svärmor utanför stationen, hon kom med bussen. Och hade rast då. Så jag följde med in på taxi och snackade lite strunt! Sen hade hon körning igen kl 14.00. Så då traskade jag hem. Och just nu sitter jag och funderar över vad jag och min köra ska göra i helgen. Vi har ingenting planerat, underbart! Spännande att se vad som händer. Just nu känns det som om hela fredags eftermiddagen och kvällen kommer gå åt till städning.
- dammsuga
- tvätta golv
- städa badrummet
- tvätta

Det är egentligen inte så stökigt eller smutsigt, men vår dam här hemma fäller päls så in i bomben. Och det gör så att jag tycker det ser äckligt och smutsigt ut. Med denna päls på gardinkanterna, golvet, soffan, i luften (som verklien syns nu när solen lyser in).. Suck! Jag borstar och borstar men och samlar ihop stora tussar. Men det spelar ingen roll..

Nu ska jag gå ned och boka tvättid. Och ta tag i lite plock. Som jag sagt tidigare får A ta dammsugar jobbet!

Vill bara tacka min älskling för en super mysig kväll igår i Katrineholm, tack raring. ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar