måndag, mars 08, 2010

. . . . .

Sammanfattning.
Lördagens avslut blev hämtmat tillsammans med A och Tobias, framför en film. Jag somnade nog ganska tidigt tror jag haha.

Söndagen kunde inte vart slappare. :) Jag var hemma hela förmiddagen till kl 14, medans albin var och åkte slang i malmköping.. Jag övningskörde med mam&pap. Och efter det kom dom + lillebror över på en fika. Mysigt såklart. Därefter åkte vi och fixade lite ärenden, som att handla osv. Hem, gjorde mat och låg hemma hela kvällen! Såå skönt.

Nu skulle jag egentligen vart på "utedag" med skolan. Men jag orkar verkligen inte, jobbigt att gå en 4 timmars promenad med människor man inte vill umgås med.! Så jag har skickat iväg ett sms till Angelica, får se om hon svarar! Då tar jag nog bussen dit, och med henne går jag mer än gärna en 4 timmar lång promenad, <3. (eventuellt liiiite kortare).

Och klockan 15, kommer Emma och Åsa över.! Dessa raringar fyller år idag, så G R A T T I S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar