onsdag, mars 03, 2010

Ben & Jerrys!

Har precis kommit från matbordet, idag blev det potatis, köttbullar & brunsås! Och nu är jag verkligen sugen på ben&jerry glass. Mhhm så gott det skulle vara! Kanske blir en sväng upp på Ica snart. Det skulle nog göra bra för halsen. Känner att jag fortfarande har ont i halsen, eller att det kommit tillbaka! För det var lugnt under ett par dagar, suck! (Inga vita prickar ännu iallfall) jag kollar alltid det om jag känner smärta i halsen. Så man inte har dragit på sig halsfluss!

Under dagen har jag inte gjort mycket, körlektion 16.15. Skrev även upp mig på teorikurs, varje Måndag kl 17.00, någonting dom skulle börja med. Och sökte efter folk! Om det inte var tillräckligt många som skrev upp sig skulle det inte bli något. När jag skrev upp mig var det två på listan. Och han sa att det behövdes minst 5 stt för att det skulle bli något. Så jag hoppas att fler skriver upp sig. Så ni som inte har körkort tycker jag borde skriva upp er! :)

Nu ska jag allt upp och köpa mig en burk glass.!
Ha det bra vänner.!
bilden tagen från google.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar