lördag, mars 13, 2010

Godmorgon Lördag!

Igår kväll hände något som aldrig tidigare hänt förut, haha! Sällskapssjuka jag satt själv hemma med en godispåse framför tvn, lets dance, solsidan & Animal planet. Jag blev förvånad, det var super skönt vilket jag inte trodde det skulle vara innan jag lämnades. :)

Idag vakande jag 07.00 och låg kvar i sängen framför tvn till kl tio. Nu har jag hunnit äta frukost, diskat och gosat med flickan min. Om en timme ska jag ned på gymmet och pumpa lite. Senare idag har vi blivit bjudna till Albins far & sambo!

Och just ja!
Igår när jag och A beställde mat, från thai restaurangen. Hittade jag (läs; i andra portionen) en skruv?! i maten.. Tur att A såg den så jag inte hann svälja den.

Ses sen, nu ska jag rensa en garderob.

2 kommentarer:

  1. Hejsan =) Vilken fin blogg du har!!
    Hitta dig genom Jenny, tänkte säga hej och ha en bra dag.
    Jess

    SvaraRadera
  2. Sjukt med skruven, sa ni det till dom sen? :O
    Nu får du fasiken uppdatera malin! ;)

    SvaraRadera