onsdag, mars 17, 2010

hej och hå. .

Jag har fått mig en tillsägelse. Så jag ska försöka skriva några rader. :)
Anledningen till att jag inte gjort det sen i Lördags är för att jag inte hinner, mitt liv kretsar enbart runt skolan, praktiken & körskolesaker just nu. Om jag har tur så hinner jag också äta om dagarna, haha! Skämt och sido..
Idag har jag iallfall haft en ganska lugn dag, praktik till 14, sen övningskörde jag i dryga timmen, sen hem för att laga mat och nu har jag precis bänkat mig framför denna burk.
Så jag har inte något roligare än detta att berätta.. Förutom att;
- mammas kisse väntar ungar, så snart blir det förmodligen tillskott i familjen här.
- astrid fyller snart systembolaget, så då blir det partaj för att fira.
- studiedag på fredag ( som förmodligen ägnas åt trefikteori )
- och sen så kommer ju faktiskt påsklovet snart, längtar!

Nu ska jag ta tag i lite städning här hemma ( som inte heller hinns med under dagarna )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar