torsdag, mars 18, 2010

.. puss.

Sitter hemma och har slutat för dagen, eller för veckan. För imorgon är det studiedag så helgen är kommen för min del. Har kikat runt på mina favorit bloggar och läst "ikapp". Jag har ju inte läst sen i Lördags, så nu fanns det endel inlägg att läsa. :) Dessutom har jag kikat efter lägenheter till ett par vänner som är sugna på att flytta. Så ringde precis dom och tippsade om 3 nya treor i flens kommun. Och då blir jag sugen själv också, att flytta till större. (läs; fler rum att inreda) :) Ska nog snacka lite med mannen min, drömma oss bort lite. För egentligen så behöver vi ju inte större än vad vi har, och vi trivs ju jätte bra här.! Så vi blir förhoppningsvis kvar här på S järnvägsgatan!
Och just nu sitter jag och funderar på vad denna dag har att komma med. Vad ska jag / vi hitta på ?! Funderar på att baka bullar, så vi får väl se ! Om min fundering blir av..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar