onsdag, mars 24, 2010

godkväll.

Jag är ingen bra bloggare.! Hoppas att det går i perioder, isåfall hoppas jag att den "bra" perioden är påväg tillbaka!
Fortfarande ser dagarna ut som jag skrev i det tidigare inlägget. Skola, praktik, teori, hemsysslor. Jag kom nyligen hem från gymmet, spenderade dryga timmen där ikväll. Känns väldigt skönt! När jag kom hem låg A och sov, kul kille. Han pratade nyss i sömnen också haha.. Innan gymmet var jag på praktik, sen har jag setat på trafikskolan hela eftermiddagen. En körlektion och några tester på datorn. Heja mig!

Gårdagen däremot gjorde jag lite annat, var såklart på praktiken. Men sen gjorde jag bara kuliga saker, som att pyssla med mina naglar. Hämtade ut en ring från guld&silver, jag hade tillgodopengar där sen jag bytte en klocka som jag fick av mamma&pappa. Sen promenerade jag hem till Astrid och umgicks med henne, och även Julia :) Trevligt trevligt. På kvällen åkte jag till Katrineholm och umgicks med människor. :)
Annar så har inte mycket hänt förutom att;
- ett par dagar förra veckan umgicks vi med Angelica och Mika.
-i Söndgas spelade vi bingolotto tillsammans med dom och jag bakade en kladdkaka som jag bjöd på.
- mammas misse har fått missfall :(, två döda små parvlar kom ut, men vi tror att det finns något kvar i magen.. hoppas hoppas. En liten kille till mig kanske ?
- min "fina tjej" har haft sönder två lampor för mig på två dagar, snyft!

Kommande händelser;
- Astrid fyller på tisdag
- fira henne på skärtorsdagen.
- hem till mamma på påskafton.
- hem till svärmor på påskdagen.
- krogen i helgen, angelica ? :)
- halkan på måndag

min nya ring, och de nymålade naglarna.

Nu ska jag skriva lite på en svenska uppgift. Sen väntar bädden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar