lördag, mars 06, 2010

jag njuter, det är nog pga vädret.. Underbart :)

Lördag!
Och det känns som Söndag, och då mår jag bra. För innerst inne vet man att det är bara lördag. Alltså ännu en ledig dag imorgon, tillsammans med mina finaste!
Imorse vaknade jag till; fågelsång, solen lysande in i lägenheten & kaffebryggarens puttrande. Kan det blir bättre? Nej, jag tror inte det!!
Och på det fick jag frukost på sängen av A! Dagen startade alltså bra!
2 rostade mackor m. grurkskivor på, päron yoghurt, juice & en proteindrink. tummen upp..
Därefter satte vi igån och städa, diskade - dammsög - tvättade golv - dammade - skakade mattor - plockade och så. Och eftersom vi är två gick det av bara farten, så vi blev klara fort. Tog en promenad upp på stan, in på banken för att sätta in pengar på kontot. Och en vårpromenad hem till mamma&pappa!

Dessutom har jag frisserat mina favoriter idag. A & prinsessan!
Tog med mig prinsessan ut på balkongen för att njuta av vårsolen. Där satt vi ett bra tag, jag kammade och kammade och fick ihop x antal hårtussar!
Och så har jag klippt A också. Nu är han fin fin. <3

Nu ska vi upp på Ica och köpa nya blommor till alla fönster, jag kastade 3 blommor & en tulpan bukett under städningen.! Så det behövs fyllas på.. :) Och i kistan med tror jag, vi köper nog med bullar hem och tar en lugn fika.
Hoppas ni med har en underbar dag! <3

1 kommentar:

  1. Hej =) hitta hit genom jenny =).
    Läste din logo, gud vad bra jag tycker den är hahaha, super ju!!
    Ha en bra söndag.
    Jess

    SvaraRadera