tisdag, september 25, 2012

Myser ihop med min kärlek, i vårt underbara hem! Jag älskar vår lägenhet så mycket!!!

Jag älskar även att min fina har semester.. Varenda dag känns som helg. Det är riktig vardagslyx att ta sovmorgon båda två, vakna ihop, ligga och dra sig ihop, äta frukost, lunch och middag ihop och allt annat!

Idag har vi varit i Eskilstuna.. Jag skulle lämna tillbaka ett plagg, och när det var klart hittade jag ett annat :)
Men det var en kort visit där.
Sedan åkte vi till Philip och Natalie, Albin skulle fixa med en bil där.
Jag och Natalie tog en promenad med våra små odjur, låg och slappade i soffan och kollade i Oriflamekatalogen.

Nu är vi hemma igen. Albin spelar tvspel och jag har precis lagt en beställning på just Oriflame..
Senare kommer Philip och Natalie hem till oss, det var deras förslag. Och självklart är dom välkomna!


Idag sitter det en "kille, man, karl" uppe på lästen-taket igen! Så det är avspärrat hela Drottninggatan. Poliser, brandmän och ambulansmän är på plats.
Han hotar med att hoppa, precis som förra gången.
Endel skriver att det är samma man som förra gången. Jag vet inget om det. Har bara sett på Facebook vad alla skriver, och sedan så bor vi så att man ser honom sitta där uppe på taket.

Det är då jag känner en enorm lycka över vad det är jag har.. En tacksamhet över hur ens liv ser ut och vad det innehåller.
Jag har så mycket som är så värdefullt, som andra önskar sig mest av allt.
Att ha familj och vänner som man älskar, och som älskar en tillbaka, mat på bordet, tak över huvudet, en egen bostad, och så mycket mer..
Jag är verkligen tacksam över det!

Godkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar