fredag, september 14, 2012

Goddag.
Efter att ha jobbat 07.00-14.00 idag så har jag precis kommit hem och tagit helg..
I veckan har det inte hänt något särskilt. Vi har hälsat på mamma och pappa, hälsat på min svärmor medan Albin fixade hennes bil, vi har varit hemma på kvällarna och kikat på tv och bara myst. Jag har jobbat måndag, torsdag och fredag. Osv.. Det gamla vanliga helt enkelt.

Igår när både jag och Albin kom hem från jobbet klockan 16 lagade vi mat ihop, åt middag, gosade med djuren medan vi låg i soffan och kollade på tv.
Vi badade skumbad, jag överdrev med bubbel så det rann över, men vad kul och härligt det är att bara ligga och prata strunt och skratta i badet (läs, extra kul med bubbloooor) haha.. Man  blir ju lite som barn på nytt, det slutade med "bubbel-krig"
Efter det skruvade Albin upp min/vår nyinköpta sovrumslampa, pricken över i:et blev det..
Sedan bäddade jag rent, plockade lite i lyan, diskade osv, medan Albin satt vid datorn..
Efter det somnade vi gott, en härlig kväll..

Idag har jag ju jobbat.. Likaså min fina.. Han slutar jobba kl 16. Då ska vi mötas utanför djuraffären för att köpa mat till finaste Limone. Ikväll blir det födelsedagsfirande i Mellösa. Albins bror fyller år..

Idag har vi även besiktigat vår pärla, Audin. Det är ju alltid lite pirrigt.. Men den gick igenom felfritt, blankt papper..

Sms-konversation..
Albin - Blankt papper på Audin, puss.
Jag - Skönt.. Det är bara för att jag kör så fint med den ;)
Albin - Måste vara så ;)

Trevlig kväll och helg..
Nu pockar mina fyrbenta på min uppmärksamhet, bäst att stänga ned.. Det är svårt att skriva med dator, katt och hund i knät..
Hej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar