onsdag, september 05, 2012

Idag hade jag en lugn förmiddag och dag. Var hemma tills klockan slog halv tre.
Då åkte jag och Amanda till Katrineholm.
Besökte ÖoB, Rusta, Djurmagazinet, Willys, några små butiker på stan och en loppis.
Jag kom hem med både det ena och det andra. Tänkte visa bilder på vissa av inköpen imorgon.

Väl hemma igen gjorde jag middag och efter det tog jag, mannen och lisan en promenad hem till mor och far.. Sa hej, men stannade bara en kortis. Vi gick dit för att hämta Albins cykel som stod där..
När vi sedan skulle hem skjutsade Albin mig och lisan på pakethållaren.. Och det var så mysigt på något sätt.. Man kände sig som liten på nytt.. Eller liten och liten...tonåring iallafall. :-)

På vägen hem stannade vi till på Ica och jag hämtade ut ett Oriflamepaket..
När vi sedan kom hem ringde "svärmor" mig och vi bytte några ord..

Nu ska jag ha kvällsmys med min lilla familj. Vi ska äta Pringles-chips och Naturgodis som jag köpte idag..
Godkväll..

1 kommentar: