söndag, september 16, 2012

Igår sov jag rätt länge till att börja med. (det blev en sen fredagkväll). När jag väl vaknade var Albin redan iväg.. Han hade åkt till Linköping för att kolla på rally ihop med sin far.
Jag var inte hemma länge innan jag och lisan åkte hem till mamma, där vi åt lunch ihop med mamma, pappa och Melissa som varit där i helgen. 
Efter det åkte vi ut i skogen till Kristina, Mattias, Isak och Alva för en fika och lite mys. Som vanligt var det oerhört trevligt! 
Jag drog mig lite tidigare än de andra, för jag skulle till Katrineholm. Där det var invigning av en Oriflamelokal. Trevligt det med, och vilken fin och fräsch lokal.. Detta blir perfekt.. En utmärkt plats att ha katalogmöten och visningar och så på. 

När jag väl kom hem därifrån avslutade jag och Albin kvällen i soffan, underbart skönt. Det är så sällan vi bara "dör" i soffan, ännu mer sällan på en kväll under helgen) så det var skönt. Vi köpte godis och kollade på film, sen somnade vi rätt tidigt. 

Idag lämnade jag lägenheten och Albin + djuren omkring kl 11. 
Mamma, syster och Melissa kom och plockade upp mig. Sen åkte vi mot Katrineholms badhus. Och där har dagen spenderats. Badat, busat, fikat, bubblat, bastat osv. Mycket skönt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar