måndag, september 24, 2012

Lördagens bravader som var kräftskiva/födelsedagsfest för mig och kusinen var mycket kul..
God mat, god efterrätt och det bästa av allt, att träffa alla.!
På natten när alla hade åkt hem, tog jag och Albin en promenad hem.

På Söndagen åkte Albin själv till Örebro.. Jag stannade i Katrineholm i Oriflamelokalen och pysslade lite där ihop med svärmor. Prissatte lite produkter, fixade fint i hyllorna osv. Det närmar sig öppningen för allmänheten nu.. På Torsdag, 27/9 närmare bestämt.. Spännande.
Albin hämtade sedan upp mig och väl hemma i Flen igen åt vi ute och sedan avslutade vi kvällen hemma..

Jag var ju som vanligt inställd på att Albin skulle till jobbet dagen därpå (som idag). Men kom då på att han ju har semester, så underbart.. Vad vi ska mysa dessa två veckor, min kärlek och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar