onsdag, september 19, 2012

Idag vaknade jag vid tio. Tröttis som jag är..
Åt god frukost och bestämde mig sedan för att gå ut och gå en PW. Amanda hörde av sig och ville följa med. Så vi tog hundarna och traskade ut.
Underbart väder att gå i. Jag passade även på att lämna ut Oriflame kataloger till några kunder.
Väl hemma landade vi i soffan hemma hos oss.
Strax innan fyra gick min kära vän hem. Då började jag med maten, lax och kokt potatis. Medans det stod på spisen och i ugnen så passade jag på att duscha..
Sen kom Albin och vi åt middagen ihop.
Efter det tog jag disken och han åkte för att hjälpa sin bror.
Nu kom han precis hem igen. Och vi ska nu åka till Katrinehom. Till svärfar och "svärmor".
Fika och planera inför våran lilla triop som vi åker på nästa helg, 28,29,30.
Och så ska vi greja lite i lokalen. Myspys..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar