fredag, september 21, 2012

Jag ska strax dra igång med lite städning här hemma, det är skönt att ha det gjort innan helgen.. Speciellt denna helg med, för den är fullspäckad, så det skulle inte hinnas med någon städning varken lördag eller söndag.

När det skiner här hemma ska jag ta mig upp på byn, handla lite på Ica. Och så tänkte jag åka till Trädgår'n här i Flen. Min tanke är att blomlådorna på balkongen ska få sig ett lyft med lite höstblommor.
Senare ikväll ska vi få fin-främmande, vi ska ha middag med två fina vänner.
Det blir som en liten kräftskiva, vi ska i alla fall äta just kräftor, och så ska jag göra en västerbottenpaj. Jag ska även baka bröd, göra sallad och en efterrätt.. Det ska bli så trevligt..

Imorgon är det riktig kräftskiva med släkten som står på schemat, underbart kul och gott..
Och på Söndag ska jag och min fina till Örebro.

Det bästa idag är att min Albin går på semester, från idag och två veckor fram. Underbart! Vi har ju inte haft någon semester ihop under sommaren, så vi tar den nu!
Och som sommarvädret var känns det ändå bättre att få höstvädret över semestern, mycket mysigare!

Hej så länge..
Nu ska jag sätta igång musiken, och sedan blir det städa av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar