måndag, september 24, 2012

Idag, 24/9-12 har jag blivit ett år äldre, 22 år är jag numera.
Känns inget speciellt, har ännu inte fått någon åldersnoja.

Dagen började med frukost på sängen och en helkroppsmassage av min kärlek.
Efter det en tripp till svärmor, där Albin skulle byta olja på bilen. Medan han gjorde det drack jag ett glas saft inne hos hans mor.
Efter det åkte vi hem, och jag satte igång med att baka. Det blev bullar, havreflarn och hallongrottor.
Efter det har det kommit och gått folk hela eftermiddagen och kvällen. Trevlig att träffa alla nära och kära! Flera paket har jag fått, tusen tack för allt.!
Jag har fått så fina saker.. Skor, jacka, ljuslyktor, te, pengar, blommor, parfym, etc.

Nu har jag precis plockat undan allt fika, och ska lägga mig i soffan och mysa.
Kram på er där ute.

1 kommentar:

  1. Åhh vad mysigt! och jag får mysa med Lisan hela helgen, ska bli så kul:)

    SvaraRadera