söndag, september 16, 2012

Jag sitter hemma i min ensamhet igen, och det är underbart.
Albin åkte och jobbade klockan arton.
Djuren ligger tätt intill mig. Jag kollar runt lite på nätet.
Ljusen är tända. Tvättmaskinen som jag satte igång för ett tag sedan gör än ljud ifrån sig.

Jag klickade precis hem ett par skor som jag suktat efter och tänkt på i en veckas tid..
Det var kärlek vid första ögonkastet.
Jag är totalt förälskad, så fruktansvärt finasnyggacoola&underbara.
Och nu är dom på väg hem till mig, lyckan är total. - tack finaste mamma och pappa.

Klockan tjugoett hoppas jag att min andra hälft är hemma.
För då börjar Beck, och då vill jag gärna inte vara själv längre.
Då är det inte lika underbart att vara ensam hemma.
Rädda jag kan skrämma upp mig själv ordentligt. Och ja...
det räcker att jag ser en Beckfilm..

Nu tystnade maskinen. Det betyder att det dags att hänga tvätt..

Godkväll vänner, ovänner och främlingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar