tisdag, januari 25, 2011

räkningar & mogna ex!

När min älskade A kom hem från jobbet idag så gjorde vi det som säkert många andra också gjorde just idag, vad jag läste mig till här och där på Facebook iallfall. Just det, satte oss med räkningarna! Och därefter la vi en stooor beställning på Herbalife, det var även två personer till som meddela vad dom ville ha, så vi beställde till dom med. Själva köpte vi produkter för 2700. Och hela beställningen gick av på cirka 4500. (då räknat med 42% avdragen rabatt) , så det blev en hel del produkter. Ungefär som som jag skrev i det tidigare inlägget + en parfym till A.

Därefter blev det en sväng till Willys, där kulorna rullade. - 1500 kr! Men vad skönt det är med fullproppad kyl&frys.! Träffade även ett glatt ansikte där. Faktiskt ett av Albins ex, som är såpass mogen att hon faktiskt hälsar och byter några ord med oss båda när vi möts sådär, mycket trevligt! Jämfört med vissa andra omogna äckelbrudar från hans förflutna. Usch.! Nåja..

Nu sitter vi här i soffläge och Albin kollar på någon film, medans jag sitter här! Läser lite favoritbloggar och även uppdaterar min egen för en gång skull! (y)
Godkväll..

(har kommit på att jag måste variera rubrikrna, annars tror folk lätt att dom redan läst inlägget för att rubriken är samma som inlägget under)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar