tisdag, januari 18, 2011

18 januari 2011.

Jag vet inte när jag senast skrev, men inte har det hänt mycket under tiden jag inte skrivit. Jag är ju inte helt frisk ännu, hostar en del. Men annars kry och frisk! Igår var jag hemma hos Julia. Vi fikade och umgicks, Emma Larsson kom över också! Kul att träffa henne, det är inte var dag man gör det!.. Kvällen avslutades hemma hos Svärfar och hans sambo. Umgicks framför idrottsgalan. Vilket alltid är lika mysigt att kolla på tycker jag!. Blev även kvällsfika där.

Jag funderar på att byta blogg. Enda anledningen till att jag inte vill det är för att jag har skrivit här rätt länge och vill ha allt på samma ställe, om jag någon gång skulle vilja gå tillbaka och snoka!
Men samtidigt kan inte alla kommentera här, och jag tycker att alla ska ha chansen till det! Det är ofta som folk ringer till mig och säger ex. "jag har läst bloggen, gud vad . . . " Vilket hände senast igår. Visserligen är det ju absolut roligare att prata i telefonen med er som ringer, men för er hade det säkert vissa gånger underlättat med att bara skriva en kommenter! Därför funderar jag på att byta till blogg.se där faktiskt alla/vem som helst kan kommentera. För att kommentera i denna blogg behövs ett googlekonto, och det är ju inte alla som har det, exempelvis inte mormor & mamma!
Så vi får se!!

5 kommentarer:

  1. Kände precis samma! Så ska nog också starta blogg på blogg.se!:) Hoppas att du kryar på dig snart! Kram!

    SvaraRadera
  2. Är det inte att bara för dom som inte kan kommentera att klicka på fliken "kommentera som" och välja namn/webbadress och sen skriva in sitt namn och skicka? Då ska det ju gå för alla :) Precis som jag gör nu :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul för dem! :)

    Tack gumman. Tråkigt att höra att du ännu inte blivit helt frisk :(

    Förstår dig ang att byta blogg.. Visst vill man ha allt på samma ställe, men du kan ju alltid gå tillbaka, det brukar jag göra. Smidigare att kommentera på blogg.se är det ju också =) Vad du än bestämmer dig för att göra så är jag en trogen följare, det vet du ;) Pusspuss!

    SvaraRadera
  4. Nu har du ett inlägg att läsa hihi :) Tror jag sätter igång med listan imorgon faktiskt! :D Du ska inte köra den? Pusskram <3

    SvaraRadera