onsdag, januari 12, 2011

12 januari 2011.

Jag har varit så sjuk att jag inte äns har tagit mig hit, till datorn! Varit sängliggandes, och det har varit hemskt. Jag får ju smått panik när jag inte har orken till att göra något. Det enda jag orkade göra var att byta gardiner i köket, och plocka ned ljusstakar och julstjärnor från fönstrena, men endast i kök och vardagsrum! Så har fortfarande sovrummet kvar. Det kanske jag kan fixa idag eftersom att jag är mycket bättre idag. Men nu är iallfall julen borta i köket!. Gårkvällen slutade med ett besök på akuten i Katrineholm, eftersom att sjukrådgivningen rådde mig till det. Tog lite prover och fick lite receptbelagd medicin utskriven! Så som jag mådde igår, önskar jag inte äns min värsta fiende att må.. Buhu..

Har i och med det inte så många bilder att bjuda på..

2 kommentarer:

  1. Krya på dig fina Malin! :) Och vad är det för en liten sötnos som har flyttat in! :D Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Tenta gick inget vidare, är nästan helt säker att jag lär få skriva mitt livs omtenta, den var såå svårt! Men under kan ju ge, kanske gjorde dina tummar så att det blev bättre ;)

    Hehe, det kom 3 likadana kommentarer, blogg är så jobbigt ibland för man vet inte om det har blivit skickat eller inte.. =/

    Haha åh, har du också en sån? Typiskt oss! :D Men det är riktigt bra, för hur kul är det att ha en repig display om t.ex nycklarna har legat i samma ficka.

    Ser att du är sjuk, stackare :( Vad är det för fel? Hoppas i alla fall att du blir bättre så fort som möjligt, försök ta det lugnt. Vet att det är svårt (är precis som dig), men skit i allt annat som hushållsgöra, bättre att bli helt frisk först ist :)

    Ha en kanondag! :) Puss o kram <3

    SvaraRadera