lördag, januari 01, 2011

1 januari 2011.

Nyårsfirandet igår var väldigt kul och trevligt hemma hos Emma Larsson! Efterfesten var dock verkligen inte lika kul. Så det blev en rätt tidig kväll faktiskt. Var hemma runt halv 2 - 2.

Imorse sov vi väldigt länge, och under dagen har jag varit själv hemma. Albin hjälper killarna med sina bilar som vanligt. Jag har istället gjort lite nytta här hemma, ett skinande hem! Julia kom över en snabbis på en te och lite prat.

Nu kollade jag just tillbaka i bloggen för att se vad jag hunnit med året som gott, och gud vad kul det var att se tillbaka på allt. :) Året har varit bra! Och det hoppas jag verkligen att detta med blir, en stor förändring sker ju redan nu i början på Januari. : )

Kramkram, och ett gott nytt år till alla jag inte hann önska det igår. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar