tisdag, januari 25, 2011

25 januari.

Varför har jag tappat insperationen till att blogga ;S jag hittar den inte någonstans. Funderar på att kanske göra om headern, kan ju vara en sådan liten sak, återstår att se. Eller så är det för att vintern aldrig tar slut! Jag vill ha vår nu! Dock har jag gjort mycket nödvändiga saker under tiden då jag inte suttit här. Igår var enda dagen jag inte gjorde någon nytta haha, jag fikade med svärmor, åt min första semla för i år, mums! Och därefter åkte jag till Öja gård och köpte en platta ägg. Sedan slöade vi bara hela eftermiddagen!

Känns som om mycket börjar ta form nu. . Vilket känns sköönt!
Idag har jag och älsklingen skrivit in oss på gymmet, ska dit ikväll (första gången för mig) medans sambon har tränat där tidigare! Är lite skeptisk till just det gymmet, men bara det att träna ihop med min favorit gör ju så att allt blir kanon förmodligen :)

Ska även ikväll göra en superstor beställning på Herbalife (shake arna? som jag & A dricker) och även lite annat som shampo/balsam, fiber & ört tabletter, örtdryck (istället för vanligt te, mycket nyttigare), barsen etc. Ska komma upp i 500 volympoäng för att sedan få 35 % framöver.! Så vi passar på att komma upp i dessa vp under denna månad då man har 42 % på all beställning. Så är någon sugen på ett startpaket eller någon enstaka produkt för en hälsosammare måltid, passa på och hojta till!

Och vi ska även hinna med en stooorhandling på Willys, det ekar i kyl & frys nu.
Ska börja fylla varukorgen med Herbalifeprodukter nu, och sedan skicka in beställningen senare ikväll.

1 kommentar:

  1. Ja, du ska skämmas faktiskt vännen! Neeeedå, glad att du slängt ihop ett inlägg nu i alla fall! :D Tycker din förra header var fiin, men förmodar att vi är lika även när det gäller att man vill ha lite variation! :D skönt med storhandling.. jobbigt att göra det, men såå skönt efteråt =) Tack så jättemkt raring, ni har med ett helt underbart hem.. Som jag sagt tidigare så älskar jag din stil =) så klassisk och mysig. Hoppas du har en mysig kväll fina Malin! <3 Kraaaamis

    SvaraRadera